سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی تشخیص پلمپ اصلی از تقلبی بازی های PS4

 

از دیرباز تا به الان در هر تجارت و شغلی ، کلاه برداری و مکر و حیله و سوء استفاده از حق و اعتماد مشتری به هر رنگ و شکلی بوده همانطور که این مهم گریبانگیر برخی از فروشندگان محصولات صنعت بازی نیز هست.

نارسیس رایانه اما در راستای دفاع از حق گیمرهای محترم، خود را ملزم و موظف به این دانسته که شما را در مورد دیسک های بلوری دست دوم در قالب دیسک آکبند که توسط اشخاص یا فروشندگانی سودجو و کلاه بردار به فروش میرسد آگاه نماید.

چگونگی تشخیص پلمپ اصلی از تقلبی بازی های PS4

 


در واقع موضوع از این قرار است که این فروشندگان دیسک های بلوری استفاده شده را ( چه خریداری شده چه استفاده شده توسط خودشان) دوباره بصورت دستی آک بند و پلمپ کرده و به عنوان دیسک دست اول و نو، و با قیمت دیسک نو، به فروش میرسانند. این در صورتیست که قیمت دیسک های دست دوم بسیار کمتر از نو است .

روش کار آنها و پی بردن به جعلی بودن این پلمپ ها هم بسیار ساده است که به شرح آن میپردازیم :
شرکت سونی، بصورت مکانیزه بر روی جعبه دیسک های خود لایه ای از پلاستیک را بعنوان پلمپ و بوسیله ربات میکشد، تفاوت در همین مرحله مشخص میشود ؛

پلمپ های اورجینال (جعبه سمت راستی در عکس) به این صورت هستند که در پایین و بالای جعبه دارای تا خوردگی منظمی هستند، درست مانند کاغذ کادو. همچنین دو خط تا خوردگی در وسط و در واقع بر روی جداره جعبه قرار نگرفته اند .

این در حالیست که پلمپ های تقلبی (جعبه میانی در عکس) به وسیله حرارتی و دستی بوده و حالت پرس شدگی و شکلی نامنظم دارند و بدون هیچ تا خوردگی. خط پرس درست در وسط و بر روی جداره جعبه ظاهر است.